2010. február 19., péntek

Díjat kaptam!


Végre van néhány percem és megköszönhetem Krisztinek a díjat. Nagyon szépen köszönöm!
Megtisztelő, hogy rám gondoltál. :)
Akinek szeretném sok szeretettel továbbadni a sok-sok szépség készítésének elismeréseként (és még nincs neki ilyen):
Panka  , Vera  ,  Meli  , Hermi  és Annamuczi
Itt jön az a rész, hogy ossz meg 7 dolgot magadról. No hát ezek rólam:
1. Háthát mivel is kezdjem. Túlságosan bízom az emberekben, és ez néha visszaüt. 
2. Van két tündéri kislányom és imádom őket. :) 
3. Szeretem a csokis dolgokat: legyen az süti, keksz, vagy csak simán csoki...
4. Nemrég rájöttem, ha az ember nem kezd neki megvalósítani az álmait, soha nem valósulnak meg. 
5. Imádom a férjemet. :)
6. Végre olyan munkám van amit imádok.
7.  Szeretem a töltött káposztát. :)
Tudnék még írni, de ennyi elég ide. :)



6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjadhoz, az ékszereidhez és szuper webáruházadhoz. ... én pedig köszönöm a díjat, amit továbbítottál nekem!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz.
    Írjál még....
    Én csak annyit teszek hozzá, hogy mind igaz, amit írtál, csak hogy a többiek is tudják. És jó, hogy vagy!!! Köszi-puszi!

    VálaszTörlés
  3. Jöttem olvasgatni..kiváncsiskodni...örülök, hogy még több jó dolgot megtudtam rólad! :-)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Brigi!
    Nagyon hálás vagyok a díjért, hogy rám is gondoltál! Nagy megtiszteltetés Tőled!
    Nagyon örülök, hogy személyesen is ismerhetlek!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, nagyon szép dolgaid vannak, teljesen jogos a díj! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm, hamarosan eleget teszek Neki-Neked:-)
    Megtisztelő, főleg olyantól, akinek nagyon szépek a munkái:-)

    VálaszTörlés

Vendégkönyv

Megtisztelsz vele, ha feltöltesz egy képet valamelyik saját munkádról :)